Zaanstreek-Waterland

Woon je in Zaanstad, Wormerland, Waterland, Oostzaan, Purmerend, Landsmeer, Edam-Volendam, Beemster of Alkmaar (Graft, Graftdijk, De Rijp)?

Houd je van groen, bloemen en planten? Heb je plezier in tuinieren? Deel je je hobby en liefde voor de natuur graag met anderen? Dan ben je hier op het juiste adres.

Groei & Bloei is de grootste landelijke vereniging op dit gebied. Met ruim 150 afdelingen en ruim 70.000 leden is een netwerk van tuinliefhebbers ontstaan.

De afdeling Zaanstreek-Waterland is opgericht in 1894. Onze activiteiten zijn onder andere: cursussen bloemschikken voor beginners en gevorderden, zaai- en stekkenruilbeurs (2 x per jaar), workshops, lezingen, excursies en open tuinen weekend. Meld je aan als lid of bezoek een van onze activiteiten.